Startsidan         Kameran         Vimeo         Instagram         ...Translate?

Ida Olsson

Skrevs den: / Kategori/er: - Porträtt
Modell: Ida Olsson Utrustning: Nikon D3100 + Nikkor AF-S 50mm f/1,8
 
Den bästa bilden från idag när jag fotade bilder åt Ida!
Jag har nämligen varit med Ida idag och hjälpt henne med hennes nya blogg, med bilder & design! Vi är inte klara helt men ni får se reultatet i morgon förmodligen! Nu är jag trött och ska lägga mig och se på One Tree Hill!


Innan du kommenterar:
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS6
» Min utrustning hittar du i/ovanför headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!


Karoline

Vakkert.

Svar: Tackar!!
- David Andreasson

2013-08-14 | 11:53:29
Hemsida: http://karolinetu.blogspot.com 

Jennifer Kihlvall [F o t o ]

Vilken härlig bild David!

Svar: Tack så mycket! :)
- David Andreasson

2013-12-03 | 17:37:16
Hemsida: http://kihlvall.blogg.se 




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?
Bildbloggar

Trackback