Startsidan         Kameran         Vimeo         Instagram         ...Translate?

16 juni: Fototräff i Hagaparken video

Skrevs den: / Kategori/er: - Filmer/Videobloggar, - Resor, David
Film: Annika Johansson Utrustning: Canon EOS 60D + 50mm f/1,8
 
Sååå tror det var det sista inlägget om fototräffen! Har bloggat ganska mycket om det, det senaste. Jag har varit upptagen med andra saker efter fototräffen så har inte hunnit med att fota direkt, men nu jäklar är jag sugen!


Innan du kommenterar:
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS6
» Min utrustning hittar du i/ovanför headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!





« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?
Bildbloggar

Trackback