Startsidan         Kameran         Vimeo         Instagram         ...Translate?

21 Juni: Midsommar/Farfar 75

Skrevs den: / Kategori/er: - Högtider, - Övrigt, David
Nikon D3100 + Nikkor AF-S 50mm f/1,8
 
Alltid lika trevligt på midsommar, vet inte varför jag tycker det men det är härligt bara. Okej om jag ska vara ärlig somnade jag i farmos säng haha. Nej men vi firade midsommar och att farfar fyllde 75 på samma gång, så det var trevligt, fast det nästan bara var massa gamla folk där :).


Innan du kommenterar:
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS6
» Min utrustning hittar du i/ovanför headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!


Annika

Jätte fina bilder :D

Svar: Tack! :)
- David Andreasson

2013-06-28 | 12:53:43
Hemsida: http://blogfophoto.webblogg.se 




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?
Bildbloggar

Trackback