Startsidan         Kameran         Vimeo         Instagram         ...Translate?

Om mig: David Andreasson

Skrevs den: / Kategori/er: David

[Uppdaterar med bild snart]

 

 

Hej mitt namn är David Andreasson och jag är född 1999. Bor med familjen i en villa i Karlstad. I framtiden ser jag mig som en doktor av något slag.

 

I min blogg kommer ni att få se mycket fotografier tagna med min Nikon D3100, min grymma vardag, musik, tips av olika slag, design & massa tv-serier! Denna blogg startades i Juni 2013, men har tidigare bloggat på Daphoto

 

Jag är oftast lite omogen och trött, barnslig & glad, speciellt när jag lyssnar på musik. 
 
Sen ser jag på serier också som: Pretty Little Liars, Grey's Anatomy, Supernatural, American Horror Story, Dexter, Charmed, True Blood, The Vampire Diaries, The Walking Dead, One Tree Hill, Body of Proof, Prison Break, Desperate Housewives, Criminal Minds och mer.


Innan du kommenterar:
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS6
» Min utrustning hittar du i/ovanför headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!


Hanna

Äntligen någon som också kollar på American Horror Story!

2013-12-17 | 15:30:36
Hemsida: http://splinidora.blogg.se 




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?
Bildbloggar

Trackback