Startsidan         Kameran         Vimeo         Instagram         ...Translate?

Vinn en böjbar mobil hos Telenor. Skoja det var 6 Plus det...

Skrevs den: / Kategori/er: David
 
Eftersom att Telenor nu ger ut en iPhone 6 så måste jag ju vara med och tävla. Självklart vill jag vinna en iPhone 6 för vem vill inte? Jag har ingen speciell anledning som många andra förutom att jag har följt Apples live event om nya iPhones sedan 4s kom. Många kommer säga att deras är trasig osv och hitta på en en massa saker. Mitt glas släpper lite men tänker inte hitta på någon fake anledning. Såklart vill jag vinna en iPhone 6 för att jag inte har någon. :)
 
Om någon är intresserad utav att tävla (fast gör det inte helst så jag har större chans) så kan ni läsa mer här:
http://www.telenor.se/privat/kampanj/vinn-en-iphone-6.html
 
och om iPhone 6 här:
 
www.telenor.se/privat/iphone-6.html


Innan du kommenterar:
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS6
» Min utrustning hittar du i/ovanför headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!





« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?
Bildbloggar

Trackback